Ruilen & Retourneren

Ons beleid geldt 14 dagen. Als na levering 14 dagen zijn verstreken, kunnen wij u helaas geen restitutie meer bieden en kunt u uw bestelling ook niet meer ruilen.

Product retourneren voor creditering

Het is uiteraard mogelijk om een product te retourneren voor restitutie van het aankoopbedrag. 
Echter, hiervoor dient de retour-zending aan enkele eisen te voldoen.

Eisen voor volledige creditering van het product.

  • U heeft een zichttermijn van 14 dagen. U kunt in aanmerking komen voor creditering wanneer u een retour-aanvraag doet binnen 14 dagen. Het product mag niet gebruikt zijn. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. 
  • Nadat u goedkeuring heeft ontvangen op de retour-aanvraag heeft gedaan, dient u het pakketje binnen 5 werkdagen naar ons te retourneren.
  • Het product dient in originele staat geretourneerd te worden inclusief de originele verpakking.  
  • Retourzendingen dienen stevig verpakt, goed dicht getapet, scheur- en lekvrij retour gestuurd te worden. 
  • Het is niet de bedoeling dat de inhoud van het pakketje verschuift. 
  • Het product dient volledig (inclusief eventuele accessoires) retour gestuurd te worden.

Bevalt de aankoop niet, maar heeft u het product al reeds in gebruik genomen?

Bij gebruikerssporen, ontbrekende onderdelen of accessoires en beschadigde (geopende) verpakkingen heeft u geen recht meer op restitutie van het volledige aankoopbedrag.

Krijgt u een negatieve beoordeling van onze retouren-afdeling? Dan kan maximaal 50% van het aankoopbedrag worden teruggestort of het product wordt terug naar de klant gestuurd.

Om uw retour af te kunnen ronden, hebben wij een bon of aankoopbewijs nodig.

Verzend uw aankoop niet terug naar het adres wat op de verpakking staat vermeld. 

In bepaalde situaties wordt alleen gedeeltelijke restitutie toegekend: (indien van toepassing)

  • Een artikel dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of onderdelen mist om redenen die niet aan een defect zijn toe te schrijven.

Bepaalde goederen kunnen niet geretourneerd worden.

Goederen met persoonlijke fragmenten, of beschadigingen worden niet geretourneerd 

Welke producten kunnen niet geruild worden?

  • Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt

Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden

  • Artikelen met persoonlijke fragmenten worden niet geretourneerd
  • Als u artikel aan heeft gehad kan er niet geretourneerd worden.

Als wij bovenstaande artikelen retour ontvangen, dan nemen wij deze retouren niet in behandeling. Daarnaast ben je zelf ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar je opsturen.

Restitutie (indien van toepassing)

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij u een e-mail verzenden om u ervan op de hoogte te stellen dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Ook stellen wij u op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie. Indien goedgekeurd, zal uw restitutie worden verwerkd, en binnen een bepaald aantal dagen automatisch worden teruggeschreven naar uw creditcard of via de oorspronkelijke betaalmethode.

Late of ontbrekende restituties ( indien van toepassing)

Als u nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcarduitgever.

Het kan een tijdje duren voordat uw restitutie wordt weergegeven. Neem hierna contact op met uw bank. Vaak is er sprake van een verwerkingstijd voordat u uw restitutie ontvangt.

Als u dit allemaal heeft gedaan, maar uw restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via Info@globaldeals.nl

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen 

Stap 1: Vul het retourformulier in.

Download >>hier << het retourformulier en vul deze volledig in.

Stap 2: Stuur je bestelling op.

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het formulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track&Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je rekening.

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.

 

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

De leveringsduur van uw geruilde product kan variëren, afhankelijk van waar u woont.

Een retourzending dient te zijn voorzien van track & trace code. 

 Een retourformulier kun hier boven downloaden of een e-mail sturen naar info@globaldeals.nl, wij nemen binnen 24 uur contact met je op.